خبرگزاری کار ایران

نصیری اعلام کرد:

پشتیبان باشگاه‌داران خوزستانی متضرر از کرونا هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۷۱۴

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پشتیبان حق و حقوق باشگاه‌داران متضرر از کرونا هستیم و از مشکلات آنها در این ایام به خوبی آگاه هستیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، ابراهیم نصیری اظهار کرد: تمام باشگاه‌داران و کسانی که در ورزش فعالیت می‌کنند در این ایام نهایت همکاری را با ستاد مقابله با کرونا داشته‌اند هر چند آسیب‌های فراوانی دیده‌اند که جا دارد از آنها تشکر ویژه شود.

وی با بیان اینکه باشگاه‌داران آسیب دیده از کرونا برای جبران خسارات، با حمایت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا تسهیلات دریافت می‌کنند، افزود: در حال پیگیری هستیم تا از طریق وزارت ورزش و جوانان، و ستاد مقابله با کرونا تسهیلاتی را برای باشگاه‌دارانی که متضرر شده‌اند، برقرار کنیم تا از این طریق بخشی از خسارات و مشکلات آنان را برطرف کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه از مشکلات و دغدغه مالی همه باشگاه‌ها اطلاع داریم، اما باید بپذیریم که سلامتی افراد جامعه مهمترین چیز است، گفت: امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود تا تمامی باشگاه‌داران بتوانند به خدماتشان ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در کنار تمامی باشگاه‌داران هستیم و تا حد امکان از آنها حمایت می‌کنیم، ادامه داد: اطلاعات تمام باشگاه‌های دارای مجوز، به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده و به زودی تسهیلاتی به آنها پرداخت می‌شود.

نصیری بیان کرد: مسئولان اقتصادی کشور و استان نگرانی باشگاه‌داران را داشته و در شرایط بحرانی آنها را تنها نمی‌گذارند. تعطیلی باشگاه‌ها هیچ ربطی به اداره کل ورزش و جوانان استان نداشته و ما هم پیرو دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: درخواست برگزاری هفت مجمع انتخاب رییس هیات ورزشی خوزستان را داده‌ایم و منتظر هستیم با این موضوع موافقت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز