خبرگزاری کار ایران

تعطیلی ۲ باشگاه ورزشی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۶۸

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از تعطیلی دو باشگاه ورزشی دیگر در اهواز به دلیل فعالیت و عدم تمیکن به ابلاغیه ستاد پیشگیری از کروناویروس در ورزش، خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، ابراهیم نصیری با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی به دلیل شیوع کروناویروس به منظور حفظ سلامت مردم، اظهار کرد: در حال حاضر تیم های ورزشی و باشگاه ها اجازه فعالیت ندارند و همچنان سخت گیری های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی به منظور رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم ادامه دارد.

وی بیان کرد: از اسفندماه تاکنون، پس از ابلاغیه های صادر شده مبنی بر تعطیلی باشگاه های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز به صورت مداوم از باشگاه های ورزشی سرکشی و بازدید داشته است و در این راستا چند باشگاه به دلیل سرپیچی از قانون، تعطیل شده اند. بارها عنوان و تاکید کرده ایم که خط قرمز ما سلامت و تندرستی مردم است و در این زمینه کوتاه نمی آییم و با باشگاه هایی که به قانون تمکین نکرده اند، به صورت جدی برخورد می کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که در حال حاضر نیز باشگاه های ورزشی جزو اصنافی هستند که در شرایط فعلی همچنان باید تعطیل باشند، گفت: طی سه چهار روز گذشته نیز پس از سرکشی و بازدید میدانی از هشت باشگاه ورزشی، متاسفانه شاهد فعالیت ۲ باشگاه بودیم که دستور تعطیلی آن ها صادر شد. نظارت ها ادامه دارد و باید از همکاری خوب نیروی انتظامی و حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز تشکر کنم.

وی با تاکید بر این که پس از عبور از شرایط فعلی نسبت به کم کاری و سرپیچی باشگاه ها غافل نخواهیم شد نیز، عنوان کرد: خدا را شکر بیشتر باشگاه های ورزشی به دستورهای ابلاغ شده، تمکین کرده اند که از آن ها تشکر می کنم. همچنین از پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همراهی بازرسی اداره کل، هیات بدنسازی و پرورش اندام و هیأت پزشکی استان، اداره ورزش و جوانان اهواز و امور باشگاه ها قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز