خبرگزاری کار ایران

بیرانوندی‌ خبر داد:

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۱۰ واحد متخلف در خوزستان پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۸۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از پلمپ شدن ۱۰ واحد متخلف در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی این استان، نعمت الله بیرانوندی اظهار داشت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تا کنون ۱۰ واحد متخلف در استان خوزستان شناسایی و پلمپ گردیده اند.

وی گفت: علاوه بر پلمپ این واحدها تعداد پنج میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۲۰ جفت دستکش نیز کشف شده است.

بیرانوندی با اشاره به این کشفیات، گفت: یک هزار و ۸۳۷ لیتر الکل، ۱۰ هزار لیتر مایع ضد عفونی، ۱۶ هزار و ۶۸۲ عدد ماسک و ۱۶۰۰ عدد تب سنج کشف شده و تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، تصریح کرد: در این مدت تعداد ۵۵۹ گشت در معیت ناظران محترم صورت پذیرفته و برای ۹۱ متخلف، پرونده تشکیل شده است.

وی در ادامه، بیان کرد: هموطنان ما در این مدت تعداد ۳۸ گزارش و شکوائیه در سامانه ۱۳۵ به ثبت رسانده اند.

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی استان خوزستان، افزود: همکاران خدوم ما در تعزیرات حکومتی سراسر استان با وجود نگرانی و دغدغه سرایت ویروس بنا به وظیفه ذاتی و وجدانی خود مستمرا در حال انجام وظیفه می باشند و فراتر از وظیفه اصلی سازمانی رسیدگی به تخلفات، در قالب گشت های نظارتی مشغول رصد بازار خاص مایحتاج بهداشتی هم استانی های عزیز می باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در پایان با تقدیر از همه دستگاه های ناظر خصوصا اداره اطلاعات، سپاه پاسداران، معاونت غذا و دارو، نیروی انتظامی، سازمان صمت و دیگر دستگاهها از هموطنان خواست تا گزارشات خود را به دستگاه های ناظر یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز