خبرگزاری کار ایران

حاجی زاده خبر داد:

تحویل ۲ هزار ماسک برای جانبازان شیمیایی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۶۸۸

مدیرکل مدیریت بحران استان و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری استان خوزستان، گفت: ۲ هزار ماسک فیلتردار برای جانبازان شیمیایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران استان، کیامرث حاجی زاده روز شنبه اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی جانبازان شیمیایی خوزستان ۲ هزار  ماسک فیلتردار N۹۵ به بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان تحویل شد.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار ماسک فیلتردار نیز برای پلیس راهور به منظور توزیع میان ماموران پلیس که در حال فعالیت در شهرهای خوزستان هستند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری استان خوزستان افزود: این ماسک ها در سال های گذشته برای مقابله با گرد و غبار خریداری و در انبارهای مدیریت بحران خوزستان نگهداری می شد که اکنون با توجه به شرایط موجود و سرایت ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه های خدماتی و ... قرار گرفته است.

حاجی زاده ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار ماسک به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شده است.

گفتنی است، ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز شنبه ۱۷ اسفند به پنج هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز