خبرگزاری کار ایران

امروز و با حضور حاجی زاده صورت گرفت؛

راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سئوالات کرونایی مردم خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۱۵

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به پای کار آمدن همه دستگاه‌های استان و همچنین مخابرات برای کنترل ویروس کرونا،گفت: بهره‌برداری از سامانه تلفنی ۴۰۳۰ در جهت آگاهی بخشی به مردم بسیار مؤثر است و در زمینه بیماریابی نیز می‌تواند به خوبی عمل کند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه این سامانه راهی برای برطرف کردن شبهات مردم در خصوص ویروس کرونا است و پاسخگوی درخواست های مردم در این زمینه است، خاطرنشان کرد: این سامانه ابتدا در مرکز راه اندازی شد، اما با توجه به استقابل خوب مردم از این سامانه تعداد زیادی از مردم برای دریافت پاسخ‌های خود پشت خط می ماندند؛ بدین منظور برای پاسخگویی سریع به تماس های تلفنی، این سامانه در اهواز نیز راه اندازی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: البته در استان سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت استان نیز فعالیت دارد، اما از مرکز بهداشت درخواست می کنیم ۲ نیروی فنی نیز در کنار این سامانه قرار دهد، این امر موجب می شود بسیاری از افراد ما که در معرض آنفولانزای فصلی هستند و پیک آنفولانزای فصل است، شبهاتی ایجاد می کند که موجب می شود مراکز دچار مشکل شوند. 

وی بیان کرد: این سامانه ها خود به خود از مراجعه حضوری مردم جلوگیری می کند و از ازدحام جمعیتی و عدم مراجعه به مراکز بهداشتی به ویژه برای کسانی که مشکلی ندارند و تنها اضطراب ناشی از این بیماری را دارند، این شبهات را پاسخگو باشند.

حاجی زاده  ادامه داد: در حال حاضر اولویت اصلی و مهم استان مقابله و کنترل ویروس کرونا است که خوشبختانه بسیج امکانات و نیروهای به خوبی برای آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز