خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:

ثبت ۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان/فوت ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۳۱۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام ابتلای ۸ مورد جدید ابتلا در استان از روند صعودی این بیماری در استان خبر داد و گفت: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۵۰ مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی احسان پور بیان کرد: از ۸ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته استان، ۳ نفر در اهواز، ۳ نفر مسجدسلیمان و در شهرستان های آبادان و ماهشهر هر کدام یک مورد به ثبت رسیده است که طی این ۲۴ ساعت، ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

احسان پور ادامه داد: شهرستان های شوشتر و مسجدسلیمان هر کدام با ۶ مورد ابتلای قطعی در رده بعدی پس از اهواز قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی به کلیه هم استانی های عزیز، افزود: از مردم شهرستان مسجدسلیمان به عنوان معین اندیکا و رامشیر خواهشمندیم به رعایت اصول بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی درپایان گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته روند مراجعه به بیمارستان رازی نزولی بوده ولی همچنان از مردم خواهشمندیم به توصیه ها و مراقبت های بهداشتی توصیه شده متخصصین پایبند بوده و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را تا رفع این بحران از استان و کشور همراهی کنند.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز