خبرگزاری کار ایران

کلانتر خبر داد:

ابتلای ۴ نفر دیگر به کرونا ویروس در شوشتر/ هشدار کرونا در شوشتر جدی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۸۲۷

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اعلام خبر چهار مورد ابتلا جدید به کرونا ویروس در شوشتر، گفت: هشدار کرونا در این شهرستان جدی است و مردم باید موارد پیشگیری از ابتلا را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، مجتبی کلانتر امروز سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شوشتر به خبرنگار ایلنا، گفت: از مجموع ۲۰ نفری که از روز اول مشکوک به کرونا ویروس  بودند و در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) بستری شدند، آزمایش یک نفر از آنها مثبت اعلام شده که در حال حاضر بهبود یافته و مرخص شده است.

وی افزود: چهار مورد جدید نیز که آزمایش ابتلا به کرونا ویروس آنها مثبت اعلام شده است خوشبختانه از حال عمومی خوبی برخوردار هستند.

کلانتر تصریح کرد: پنج مورد مشکوک به کرونا ویروس نیز در بیمارستان بستری هستند که منتظر پاسخ آزمایش آنها هستیم.

وی تاکید کرد: ما قبل از مشخص شدن پاسخ آزمایش موارد مشکوک به کرونا براساس تشخیص متخصص بیماری های عفونی بیمارستان، درمان را برای آنها آغاز می کنیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان خاطرنشان کرد: هشدار کرونا در شوشتر جدی تر شده است و مردم باید با جدیت بیشتری نسبت به پیشگیری از ابتلا به این بیماری اهتمام ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز