خبرگزاری کار ایران

تعطیلی مسابقات فوتبال و تلویزیونی که دیگر جذاب نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۲۰۰

حال خبر بد برای ما فوتبالی‌های در قرنطینه این است که فوتبال هم کم‌کم از تلویزیون پخش نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، کرونا از آنچه فکر می‌کردیم به ما نزدیک‌تر بود و زندگی عادی ما در این گوشه آسیا را به شدت تحت تأثیر قرار داد. همه خبرهایی که از ووهان چین می‌خواندیم حالا بخشی از زندگی روزانه ماست و جریان زندگی ما هم از روال عادی خارج شده است.

طبیعتاً فوتبال هم از این مسأله مستثنی نیست و می‌بینیم و می‌شنویم که رویدادهای متعدد فوتبالی در ایران و سایر نقاط جهان در حال تعطیلی است و مدام به تعویق می‌افتد.

 در ایران که این رقابت‌ها کاملاً تحت تأثیر قرار گرفته و رقابت‌ها یا برگزار نمی‌شود و یا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

از سوی دیگر دیدارهای حساسی در دنیا مانند دربی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس به تعویق افتاد. مثل همه آدم‌هایی که در هنگامه بلا می‌نشینند و به داشته‌های‌شان فکر می‌کنند حالا فوتبالی‌ها هم نشسته‌اند و به این روزهای برهوت دنیای فوتبال فکر می‌کنند. به اینکه همین فوتبال نیم‌بند ایرانی چه چیزهای جذابی برای آنها داشت. تماشاگران پرشور، پخش رقابت‌ها از تلویزیون و وقت‌گذرانی پای آن.

در این روزهای کرونایی بسیاری هم خودشان را در خانه‌های‌شان قرنطینه کرده‌اند. همه ما کم و بیش تجربه‌اش را این روزها داشتیم. بعد از چند روز هم حسابی کلافه می‌شویم و امور عادی برای‌مان بی‌معنی است. توقع داشتن از صداوسیما هم طبیعتاً بیهوده است. تجربه پخش برنامه‌های آنها در این ده روز نشان می‌دهد آنها هیچ چیز جذابی برای مایی که قرار است مثلاً یک هفته در خانه بمانیم ندارند.

تنها چیزی که ما را جذب خودش می‌کرد فوتبال بود. تنها جذابیت تلویزیون ایران که حتی اجراهای ضعیف مجری‌ها و کارشناس‌های تلویزیون هم حریف جذابیتش نمی‌شود و ما را از آن دلزده نمی‌کند. با این حال خبر بد برای ما فوتبالی‌های در قرنطینه این است که فوتبال هم کم‌کم از تلویزیون پخش نمی‌شود. همانطور که بعد از یک آخر هفته در قرنطینه منتظر دیدن دربی جذاب ایتالیا بودیم و کرونا آن را لغو کرد در روزهای آتی هم باید شاهد لغو شدن بیشتر سایر دیدارها باشیم.

 به این ترتیب تنها جذابیت تلویزیون هم برای ما در حال از بین رفتن است. شاید صدا و سیمای ما که نسخه‌اش برای چنین شرایطی پخش تکرار خندوانه و دورهمی است در اینجا هم به این نتیجه برسد که باید تکرار فوتبال‌های قدیمی را برای ما پخش کند اما هرچه باشد تنها دلخوشی ما در این روزهای سیاه و مریض هم در حال کمرنگ شدن است و فوتبال زیبا و جذاب کم‌کم به محاق کرونا می‌رود.

 

سامان موحدی راد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز