خبرگزاری کار ایران

با همت شهرداری و شورای شهر اهوازصورت گرفت؛

آغاز بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۷۹

ساختمان مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز با زیربنای ۴۰۰ متر مربع شامل سالن مانیتورینگ، اتاق سرور و سایت اداری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شامگاه چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه، مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، موسی شاعری شهردار اهواز و دیگر مسئولین شهری گشایش یافت.

غلامرضا شریعتی در این آیین اظهار کرد: این مرکز کنترل ترافیک با همت شورای شهر و شهرداری اهواز راه‌اندازی شد که  اقدام مؤثری در جهت بهبود حمل و نقل شهری و ترافیک اهواز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این مرکز یکی از لوازم کار کلان شهر اهواز است، افزود: تا کنون شرایط کنترل ترافیک مناسب شهر اهواز نبوده و با راه اندازی این‌ مرکز امیدواریم مدیریت برای مباحث شهری و کارهای عمرانی و مسائل شهری بهتر و هوشمندانه تر باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم کارهای زیرساختی بهتر و مؤثرتری برای پیش برد امور و توسعه شهر خصوصا در حوزه حمل و نقل انجام شود.

در ادامه، موسی شاعری نیز بیان کرد: مرکز کنترل ترافیکی که پیش از افتتاح این مرکز وجود داشت، به لحاظ ایمنی، ساختار و امکانات مناسب نبود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم دو مرکز یکی در شرق و دیگری در غرب اهواز برای کنترل ترافیک داشته باشیم، عنوان کرد: باید به سمت توسعه زیرساخت ها و هوشمند سازی مدیریت حمل و نقل گام‌ برداریم.

شهردار اهواز، افزایش دوربین ها، گسترش شبکه فیبر نوری را از دیگر اقدامات آتی شهرداری اهواز خواند و تاکید کرد: موضوع حمل و نقل به عنوان یکی از موضوعات مهم در زیست شهری در اولویت شهرداری قرار دارد و همه این اقدامات در جهت بهبود عبور مرور، کاهش و روان سازی ترافیک و سهولت رفت و آمد مردم است.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز