خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع کارگران شهرداری اهواز مقابل شورای شهر/ کارگران خواهان پرداخت حقوق و بیمه معوقه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۵۱

گروهی از کارگران مناطق ۸ و ۵ شهرداری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و بیمه خود مقابل شورای شهر اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، صبح امروز، دوشنبه ۶ اسفندماه گروهی از کارگران شهرداری مناطق ۸ و ۵ اهواز به دلیل عدم پرداخت ۳ ماه حقوق و بیمه درمانی خود مقابل شورای شهر اهواز تجمع کردند.

در میان معترضین تعدادی از کارگران منطقه ۱ شهرداری اهواز نیز حضور داشتند که آن‌ها نیز از عدم پرداخت حقوق و بیمه خود ناراضی بودند‌.

این کارگران که از قشر ضعیف جامعه هستند، به خبرنگار ایلنا گفتند: با اوضاع گرانی و تورم تصور کنید ۳ ماه حقوق نگرفتن آن‌هم برای افراد ضعیفی مثل ما چقدر فاجعه آور است.

کارگران تأکید داشتند: قرارداد پیمانکار با شهرداری تمام شده و دیگر پاسخگوی ما نیست.

این کارگران معترض یادآور شدند: ۱۲ سال پیش نیز یک پیمانکار شهرداری اختلاس کرد و حقوق ما را نداد و رفت و شهردار وقت قول داد که حق‌وحقوق ما را پرداخت می‌کند اما هیچ اقدامی انجام نگرفت.

این در حالی است که با نزدیک شدن به ایام ‌نوروز و پایان سال ۹۷ علاوه بر حقوق‌های معوقه، عیدی و سنوات نیز باید به کارگران پرداخت شود‌ که امید چندانی به این مهم وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز