خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان:

بابت کم‌کاری برخی دستگاه‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنیم/ دستگاه های کم کار به مردم معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۵۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بابت کم کاری برخی دستگاه ها به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات‌شان از مردم عذرخواهی می کنیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده امروز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که به ریاست غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بابت کم کاری و نقصان‌هایی که بعضی از دستگاه های متولی به علت کمبود تجهیزات و امکاناتشان در استان در ارائه خدمت داشتند، از مردم عذرخواهی می کنیم.

وی افزود: رسالت ذاتی ستاد مدیریت بحران استان، هشدار اخطار و صدور اطلاعیه در راستای پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی است. در جلسه امروز هم مسایل و مشکلات بی پرده عنوان شد.

حاجی زاده ادامه داد: براساس تجارب سال گذشته اولین کارگروه مقابله با سیلاب را در مردادماه سال جاری برگزار کردیم و شرح وظایف دستگاه ها ابلاغ شد که براساس قانون جدید ستاد بحران، همه دستگاهها مکلف هستند آمادگی لازم را داشته باشند.  

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان عنوان کرد: قبل از ورود سامانه بارشی که مقداری با تاخیر در زمان پیش بینی رخ داد و میزان ضعف و قدرت آن کاملا مشخص نبود، هشدارهای لازم اعلام شد.

وی ادامه داد: در این ۴ ماه بیش از ۱۰۰ اطلاعیه و هشدار به دستگاه ها فرستاده شده است و آنها مکلف هستند پای کار باشند. در شهرهایی که توپوگرافی مسطح دارند، کانال دفع آب های سطحی ندارند و در زیرساخت فاضلاب مشکل دارند، قطعا دستگاه های متولی باید تجهیزات بیشتری داشته باشند.

حاجی زاده گفت: استاندار خوزستان و دیگر مسئولان تا امروز صبح در شهرستان کارون حضور داشتند و همه دستگاه‌ها و شرکت های بزرگ‌ را پای کار آوردند و دستگاه‌های بزرگ تخلیه آب از شرکت ملی حفاری را از کیلومترها دورتر پای کار آوردیم و براساس تقسیم کاری که انجام شد، قرار شد ستادی در اهواز و شهرستان کارون مستقر شوند و تا امشب باید همه آب های سطحی دفع شوند. برای آبادان و خرمشهر نیز معین قرار دادیم و کار به خوبی پیش می‌رود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: بعد از این پایش، به دستور استاندار و قانون ستاد بحران با دستگاه‌های کم کار برخورد خواهد شد و به مردم معرفی خواهند شد. مدیرکل نوسازی مدارس هم مکلف شد مدارس را برای استفاده دانش آموزان تا فردا مهیا کند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز