خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛

مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان و 18 دستگاه خودروی شستشوی معابر به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۰۸

آیین بهره‌برداری از مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان و تحویل ۱۸ دستگاه خودروی شستشوی معابر امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران خوزستان، استاندار خوزستان روز یکشنبه ۱۷ آذرماه در حاشیه این آیین در اداره کل مدیریت بحران خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز سیار مدیریت بحران در زمان‌های وقوع  بحران در محل رخداد مستقر می‌شوند و مجهز به امکانات لازم برای مدیریت آن بحران خاص خواهند بود.

غلامرضا شریعتی با بیان این که این مرکز سیار در واقع فرماندهی مدیریت بحران را در محل برعهده می‌گیرد، توضیح داد: این مرکز سیار با توجه به امکانات که دارد امکان مدیریت کردن شرایط را در میدان فراهم می آورد تا ما بتوانیم با آرامش خاطر  کنترل شرایط را در دست بگیریم.

وی بیان کرد: ۱۸ دستگاه خودرو امروز به شهرداران شهرستان های مختلف واگذار می شود، این خودروها سه منظوره و شامل مه پاش، معبرشو و مقره‌شو است تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این تجهیزات تلاش ما برای تامین تجهیزات به روزتر و بیشتر برای خدمت رسانی دستگاه‌های خدمات شهری و استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز