خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دالوند خبر داد:

رمال و دعانویس اهوازی سارق از آب درآمد/ خوراندن مواد خواب آور به مالباختگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۲۸

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری یک سارق، در پوشش رمال و جن گیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند به کلانتری و اعلام گزارش سرقت منزل مسکونی اش مبنی بر اینکه توسط فردی که خود را رمال و جن گیر معرفی کرده بود بیهوش شده و تمامی اموالش به سرقت رفته بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

سرهنگ دالوند افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این سارق که سوابق کیفری زیادی از جمله اعتیاد و مصرف موادمخدر را دارد اموال سرقتی زیادی کشف شد و متهم ضمن اعتراف به ۳ فقره سرقت با این روش از شگرد خود توضیح داد و گفت: پس از جلب اعتماد طرف مقابل که بادعانویسی و جن گیری می‌توانم مشکلات شما را حل کنم به منزل ایشان راه پیدا می کردم و با خوراندن مواد خواب آور صاحبخانه را بیهوش و اقدام به سرقت اموال منزل می کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره تحویل این متهم به مرجع قضایی از شهروندان درخواست نمود تا مشکلات خود را با تعقل و تدبیر چاره جویی کنند و هرگز به این گونه افراد فرصت طلب و شیاد اعتماد نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز