خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 500 کیلو موادمخدر تریاک در محورهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۲۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 500 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های هندیجان و بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر عباس‌زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان‌‌های هندیجان و بهبهان با پایش اطلاعاتی طی 24 ساعت گذشته از انتقال 2 محموله مطلع شدند.

وی بیان داشت: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات تخصصی یک دستگاه خودروی پژوپارس حامل موادمخدر را شناسایی و با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

سردار عباس‌زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 490 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه انتظامی درونک شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی و کنترل تردد خودروهای عبوری یکدستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر با یک سرنشین را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در مجموع این 2 عملیات 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز