خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

توقیف محموله 60 میلیارد ریالی کالای قاچاق در ماهشهر/ 4 متهم دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۱۱

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 60 میلیارد ریال محموله کالای قاچاق در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با کالای قاچاق شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی و رصد و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی "هندیجان- ماهشهر" از تردد یک کامیون و 3 پراید وانت حامل محموله بار قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی خودروهای مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودروها 626 طاقچه پارچه خارجی، یک هزار و 27 ثوب البسه و 2 دستگاه یخچال فریزر فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 4 متهم در این رابطه، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالای مکشوفه 60 میلیارد ریال برآورد شده که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد و برای پاسداری از سرزمین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز