خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 40 میلیارد ریال پارچه قاچاق در بهبهان

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۷۰۸

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خیرآباد بهبهان با مشارکت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با کار اطلاعاتی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه پژو ۴۰۵ که وظیفه اسکورت محموله قاچاق را داشت، شناسایی و توقیف شد، تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی 785 طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 40 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از بیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز