خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

انتقال خانوارهای مستقر در چادرهای امدادی به مکان‌های اسکان موقت تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۹۷۳

سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان گفت: خانوارهای آسیب دیده از زلزله و مستقر در چادرهای امدادی، تا پایان هفته به مکان های اسکان موقت منتقل خواهند شد.

حجتی‌نیا عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۶۰ نفر از شهروندان آسیب‌دیده از زلزله مسجد سلیمان در چادرهای امدادی مستقر در دو سالن مجهز به سیستم سرمایشی منطقه سی برنج و نمره ۴۰ حضور دارند.

وی افزود: این دو منطقه متعلق به مناطق نفت خیز جنوب است و مسئولیت اسکان این افراد را این شرکت به عهده گرفته است.

حجتی نیا با اشاره به اینکه شهروندان متاثر از زلزله، روزانه غذای گرم دریافت می‌کنند، خاطر نشان کرد: اگر موضوع خاصی پیش نیاید، افراد مستقر در چادرهای امدادی تا پایان هفته به مکان های اسکان موقت منتقل خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت روستاها پس از زلزله عنوان کرد: به دلیل حالت چادرنشین بودن روستاها، آسیب خیلی جدی به آنها وارد نشده و در بین کسانی که ترس از آوار منزل خود داشته اند چادر امدادی توزیع شده است.

سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان با اشاره به اینکه تمامی زیر ساخت ها پایدار است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، تاکید کرد: 30 تیم ارزیاب به منظور بررسی میزان خسارت های وارد شده بر اثر زلزله در منطقه حضور دارند تا پس از آن مسئولان استانی و کشوری تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز