خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم اجرایی شدن طرح پارکبان در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۰۶۰

استاندار خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد اجرای طرح پارکبان در اهواز، بر لزوم اجرایی شدن این طرح در مردادماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای ترافیک در خصوص طرح ساماندهی ورود و خروج خودروهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در شهرستان ماهشهر، اظهار کرد: فاز نخست این طرح باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود. مطالعات طرح جامع ترافیک نیز هر چه سریع‌تر انجام و عملیات اجرایی آن در کوتاه‌ترین زمان آغاز شود.

وی افزود: جنبه اصلی اهمیت اجرای این طرح در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در شهرستان ماهشهر، جنبه امنیتی است، زیرا ارتقاء شرایط امنیتی در این منطقه مورد نیاز است. البته جنبه دیگر آن در زمینه ساماندهی ترافیک و شرایط راهنمایی و رانندگی است.

استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت طرح پارکبان، گفت: طرح پارکبان وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده و خوشبختانه قرارداد آن منعقد شده است.

شریعتی بیان کرد: همه نهادها جهت اجرای این طرح باید همکاری لازم را داشته باشند. با توجه به اینکه طرح پارکبان در اهواز دیرتر از برخی استان‌های دیگر اجرا شده، باید از به‌روزترین طرح‌ها باشد و در مردادماه اجرایی شود.

وی گفت: طرح جامع کاهش تصادفات نیز قبلا مصوب شده بود، اما به دلیل اینکه باید در کارگروه تصویب می‌شد روال آن کند بود که باید سریعا در کارگروه زیربنایی ارائه و مراحل لازم سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز