خبرگزاری کار ایران

تشکیل جلسه ستاد هماهنگی شرایط اضطراری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۶۷

جلسه ستاد هماهنگی شرایط اضطراری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، جانشینان ستاد بحران منطقه (مدیران عامل شرکت های پتروشیمی بندر امام و فجر) و اعضای کمیته بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در محل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، پیش از ظهر امروز سیزدهم فروردین ماه جلسه ای با حضور فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران، جانشینان و اعضای ستاد بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور حفظ شرایط تولید و استمرار ارائه کمک به مناطق آسیب زده از سیل در خوزستان تشکیل گردید و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

شهیدی نیا فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های کمک رسانی توسط شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه به مناطق سیل زده، گفت: از آغاز شرایط فوق العاده در استان خوزستان کمک های این ستاد در چارچوب خدمات لجستیک و پشتیبانی و تهیه اقلام مورد نیاز با اعلام فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، آغاز گردیده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه افزود تاکنون سی دستگاه ماشین آلات سنگین، یکصد سی هزار کیسه پلاستیکی و کنفی در سایزهای مختلف، سیصد عدد چادر مسافرتی، پنجاه هزار بطری آب معدنی و مقادیر متنابهی بشکه های پلاستیکی، لوله در سایزهای مختلف جهت کنترل سیل آب ها، البسه، کنسرو، با توجه به اعلام نیاز فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از طریق شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه تامین و با هماهنگی اداره HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اختیار سیل زدگان قرار گرفته و این روند تا پایان شرایط پیش آمده ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در همین راستا اعزام گروهی از بسیجیان صنعت به منظور بررسی و نیازسنجی سیل زدگان و  ارائه خدمات کمک رسانی به مناطقی از خوزستان، در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز