خبرگزاری کار ایران

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛

پتروشیمی کارون، تیم برتر دومین دوره آموزشی فرماندهی حادثه

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۹۲

دومین دوره آموزشی و تمرین ستادی فرماندهی صحنه حادثه با معرفی تیم پتروشیمی کارون، بعنوان تیم برتر، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، دومین دوره آموزشی و تمرین ستادی فرماندهی صحنه حادثه که توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با مشارکت دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شده بود، با حضور معاون انرژی پدافند غیرعامل کشور، مدیر عامل شرکت های پتروشیمی بندر امام و اروند، مدیر پدافند غیرعامل استان خوزستان، اساتید دوره و تیم های شرکت کننده ای در این دوره خاتمه یافت.

در مراسم اختتامیه این دوره، مشاور ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: تمام تلاش ما ایجاد فضایی برای یادگیری جمعی در حوزه های مختلف است و موفقیت ما زمانی حاصل میشود که به یک توانایی جمعی نائل شویم.

جدی این کارگاهها را مقدمه ای بر ایجاد شبکه های تخصصی عنوان کرد و افزود: به شبکه سازی اعتقاد داشته باشید، که این کار میتواند ظرفیت های بسیار زیادی را با هم هماهنگ کرده و در مسیر مناسب قرار دهد.

وی شبکه فرماندهی حادثه، شبکه لجستیک، شبکه طرح ریزی و شبکه عملیات را از جمله شبکه های لازم برای مدیریت بحران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که به کشف سامانه مناسب فرماندهی خاص این منطقه دست یابیم و کارایی و چگونگی عملکرد این سامانه را در شرایط بحران شناسایی کنیم.

این دوره با معرفی تیم شرکت پتروشیمی کارون، به عنوان تیم برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز