خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای اداری هندیجان برگزار شد/ لزوم ارسال چارت سازمانی ادارات به فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۰۸

فرماندار هندیجان گفت: ادارات هندیجان چارت سازمانی خود را از اداره کل متبوع گرفته و به فرمانداری هندیجان ارسال کنند تا ما نیز برای استخدام جوانان بومی کمبودهای ادارات را به استانداری خوزستان اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، دوازدهمین جلسه شورای اداری هندیجان و آخرین جلسه در سال 97 با حضور امام‌ جمعه، فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی بویری فرماندار هندیجان در این جلسه اظهار داشت: ادارات هندیجان چارت سازمانی خود را از اداره کل متبوع گرفته و به فرمانداری هندیجان ارسال کنند تا ما نیز برای استخدام جوانان بومی کمبودهای ادارات را به استانداری خوزستان اعلام کنیم.

وی افزود: ادارات، سازمان‌های شهرستان هندیجان قبل از اینکه در محاکم قضایی علیه همدیگر شکایت کنند باید با فرمانداری هماهنگ کرده و اگر مسئله حل نشد می‌توانند اقدام کنند در غیر این صورت حق ندارند علیه همدیگر شکایت کنند، سازوکار این‌گونه موارد مشخص است.

فرماندار هندیجان ضمن گلایه از رؤسای ادارات هندیجان، بیان کرد: بنده از مسئولان گله‌ مندم که چرا در مراسم‌ها و برنامه‌های که دعوت می‌شوند حضور ندارند وقتی ‌که مکاتبه می‌شود شرکت کنید دیگر نباید استنکاف شود.

وی ضمن هشدار به مسئولان گفت: ما مدیران کارشناس اداره نیستیم ما مدیر هستیم و حتی نیمه‌های شب هم ممکن است برای موارد فوری حضور پیدا کنیم. در ایام نوروز مرخصی‌ها باید به فرمانداری اعلام و جانشین اداره مشخص شود.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز