خبرگزاری کار ایران

توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان صورت گرفت؛

آغاز به‌کار چهارمین انجمن ادبی «آینه‌های ناگهان» در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۹۷

چهارمین انجمن ادبی «آینه‌های ناگهان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ اندیمشک آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در آیین آغاز به‌کار انجمن ادبی «آینه‌های ناگهان» شعله پرند، معاون فرهنگی کانون خوزستان اظهار داشت: راه‌اندازی انجمن‌های ادبی"آینه‌های ناگهان" در استان، با هدف کشف و پرورش استعدادها و توانایی‌های نوجوانان در حوزه‌ی ادبیات و رشد خلاقانه توانمندی‌های فردی و گروهی آن‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به این‌که تا کنون انجمن ادبی کانون پرورش فکری خوزستان در شهرهای اهواز، آبادان و بندر امام راه‌اندازی شده است، افزود: این انجمن‌ها بدنبال پرورش افرادی کنشگر، مسئولیت پذیر و نقدپذیر هستند.

پرند تاکید کرد: در انجمن‌های ادبی کانون، فضا برای تعامل و تبادل دیدگاه‌های نوجوانان فراهم می‌شود و اعضاء در سطح تخصصی‌تر با یکدیگر به ارتباط و تبادل اطلاعات می‌پردازند.

معاون فرهنگی کانون خوزستان یادآور شد: انجمن‌های ادبی"آینه‌های ناگهان" هرماه یک‌بار با حضور نوجوانان علاقه‌مند به شعر و داستان در شهرهای اهواز، آبادان، بندر امام و اندیمشک برگزار می‌شود.

مرجان ظریفی نویسنده خوزستانی و میهمان ویژه‌ی چهارمین انجمن ادبی «آینه‌های ناگهان» در اندیمشک با بیان این‌که آشنا کردن انسان با شیوه‌های زندگی بهتر و تلاش برای کمال و پیشرفت رسالت ادبیات است، گفت: این رسالت از طریق آموزش، نقد، مهرورزی، همدردی و هدایت کردن مردم به سوی آرمان‌های والای انسانی صورت می‌گیرد.

براساس این گزارش، در چهارمین انجمن‌ ادبی «آینه‌های ناگهان» اندیمشک، کارگاه آموزش داستان با حضور مرجان ظریفی نویسنده‌ی کتاب‌های "جای برای گلدان‌ها" و " ما اسب‌ها را خسته کردیم" و اعضا نوجوان کانون در محل مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ اندیمشک برپا شد.

انجمن‌های ادبی «آینه‌های ناگهان» به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و مراکز فرهنگی هنری کانون در حال راه‌اندازی است و تاکنون ۴ انجمن در شهرستان‌های اهواز، آبادان، بندر امام و اندیمشک با حضور شاعران و نویسندگان حوزه‌ی نوجوان کشور آغاز کرده است.

گفتنی است، آیین آغاز به‌کار انجمن ادبی «آینه‌های ناگهان» با حضور شعله پرند، معاون فرهنگی کانون خوزستان  مرجان ظریفی نویسنده کتاب‌های "جای برای گلدان‌ها" و " ما اسب‌ها را خسته کردیم"، لیلی صابری نویسنده و ناشر خوزستانی، مهدی نفیسی مسئول انجمن شعر و زینب ستوده مسئول انجمن داستان اندیمشک و اعضاء مراکز پنج‌گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز