خبرگزاری کار ایران

در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان،

یک بندر امامی برگزیده جشنواره ی اقدام پژوهی شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۱۱

لیلا سپهری کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه طرح راههای تقویت مهارت «نه گفتن» در اعضای نوجوان پسر سیزده تا پانزده ساله مرکز فرهنگی هنری بندر امام خمینی، برگزیده استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اقدام پژوهی برنامه ای هست که در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور اجرا می شود و مربیان باید با توجه به مشکلات موجود در مراکز، طرح های اولیه خود را جهت ارائه به کارشناسان پژوهش ارسال کنند.

لیلا سپهری در خصوص پژوهش خود می گوید: در مرکز بندرامام خمینی، یکی از این مشکلات حضور کم رنگ نوجوانان پسر بود که طی گفتگو با خانواده ها و خودِ اعضا متوجه شدیم نوجوانان پسر قدرت «نه گفتن» به دیگران و به ویژه همسالان را ندارند و بسیاری از آنان توسط دوستان جهت شرکت در فعالیت های فرهنگی هنری به بهانه ی اینکه این فعالیت ها کودکانه است منع می شوند.این علت باعث انجام این اقدام پژوهی و کار بر روند بهبود رفتار نوجوانان پسر گردید.

لازم به ذکر است که اقدام پژوهی طی یک گزارش کتبی و به شیوه ای مدون و اصولی جهت شرکت در مسابقات ارسال می گردد که بسیاری از طرح ها در مرحله انتخاب موضوع رد می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز