خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر آبادان در گفت‌وگو با ایلنا:

شهردار آبادان ابقا شد/ برکناری حمیدپور در این مقطع به نفع آبادان نبود

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۸۸۳

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از ابقای شهردار آبادان پس از جلسه امروز شورای شهرآبادان خبر داد و گفت: استیضاح شهردار آبادان در مقطع کنونی به مصلحت شهرداری و شهر آبادان نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، عبدالله کعبی در خصوص برگزاری جلسه استیضاح شهردار آبادان که در نهایت به ابقای وی انجامید، اظهار کرد: تذکر و طرح سئوال و استیضاح حق قانونی هر عضو شورا است و به همین دلیل بنده به عنوان رییس شورای شهر از حق همکاران خود کاملا حمایت و دفاع می‌کنم با این حال در جلسه امروز برآیند آرای شورای اسلامی شهر آبادان ادامه کار با آقای حمیدپور بود.

 وی نامناسب بودن زمان برکناری شهردار آبادان را یکی از دلایل مخالفت چهارعضو شورا برشمرد و افزود: در حال حاضر شهرداری آبادان باید مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور باشد. علاوه بر این ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در آستانه عید نوروز اهمیت ویژه‌ای دارد و الان زمان مناسبی برای تغییر در ارکان مدیریتی شهرداری آبادان نیست.

کعبی خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال تمرکز همه اعضای شورای شهر و شهردار آبادان به تامین حقوق و پاداش کارگران و پرسنل شهرداری و پرداخت در موعد مقرر است و در این وضعیت، طرح استیضاح شهردار آبادان به مصلحت شهر، شهروندان و کارکنان شریف شهرداری نبود و بدون تردید تبعات نامطلوب اجتماعی در پی داشت.

رییس شورای شهر آبادان تصریح کرد: در حال حاضر آقای حمیدپور تسلط خوبی به اوضاع پیدا کرده و پیگیری‌های ویژه‌ای برای مطالبات و  سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و ... ترتیب داده‌اند و در این مقطع، احتمال به نتیجه رسیدن کارها با ایشان بیشتر از سپردن امور به سرپرستی است.

 وی یادآور شد: البته باید بگویم بنده از عملکرد مهندس حمیدپور رضایت کامل ندارم و توقع ما از ایشان بیشتر است و امیدواریم در ادامه کار با بهره گیری از نظرات اعضای محترم شورای شهر و برنامه ریزی اصولی‌تر، آنچه شایسته شهروندان عزیز و نجیب است را رقم بزنند. شهردار باید مدیران مناطق سه گانه و سازمان‌ها را متوجه حجم عقب ماندگی ها کند و جدیت بیشتری را از آنان بخواهد؛ از دوستان خوبم در شورای اسلامی شهر نیز خواهش دارم تا وقتی که شهردار در رأس کار شهرداری است، در کنار وی باشند و حمایت کنند تا از سوی شورای شهر فشار و استرس مضاعفی وارد نشود و خللی در امور شهرداری به وجود نیاید.

وی همچنین شهردار آبادان را خطاب  قرار داد و گفت: آقای حمیدپور استفاده از مشاورین توانمند در امور مختلف شهرداری را با فوریت در دستور کار قرار دهد. البته مشاوری که بتوانند خروجی قابل توجهی در زمینه‌های عمران، خدمات شهری، مالی، سرمایه‌گذاری و اقتصاد داشته باشد.

کعبی در پایان گفت: از همه مسئولان شهرستان به ویژه از نمایندگان محترم انتظار داریم به شهرداری نگاه مهم تری معطوف کنند و ۲ هزار و سیصد نفر پرسنل شهرداری و خانواده های آنان و نیز خدمات رسانی به شهروندان آبادان را در نظر بگیرند.

حجم گسترده عقب ماندگی ها بالاست و رفع مشکلات شهرداری آبادان به پیگیری ملی نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز