خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم؛

سومین همایش شعر، مدح و تعزیه فاطمی در بندر امام خمینی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۱۸

رئیس خانه جوانان بندر امام خمینی گفت: سومین همایش شعر، مدح و تعزیه فاطمی، شنبه 20 بهمن ماه 97 در سینما ساحل بندر امام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سیروس دریس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تقارن این ایام با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال هم همانند سال های گذشته، تشکل خانه جوانان بندرامام خمینی با برنامه های جدید در قالب همایش شعر، مدح وهمچنین تعزیه فاطمی وارد شده و از زاویه شعر و ادب فارسی وعربی به این مناسبت پرداخته است.

وی افزود: در این همایش شاهد حضور چهره های نام آشنا و برجسته در حوزه شعر و مدح فارسی وعربی هستیم که  نشان از نگاه ویژه و ممتاز به این همایش دارد؛ که با حضور مداح بین المللی حاج ملاجلیل کربلایی که معروفیت خاص وعام دارد و بعنوان عمید شعرا و مداحان کشورهای اسلامی و بلاخص دنیای تشیع می باشد، معنویت خاصی به همایش خواهد بخشید.

رئیس خانه جوانان بندر امام خمینی ادامه داد: ضمن دعوت از همه مردم شریف و دوستداران اهل بیت (ع)، این همایش  در روز شنبه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۸ شب در سینما ساحل بندر امام برگزار می گردد.

وی از همکاری و مساعدت همه ادارات و نهادها بلاخص ستاد دهه فجر بندر امام تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز