خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفتگو با ایلنا:

ارتقاء امنیت اجتماعی بندر امام در اولویت مسئولین استان است/ هنجارشکنان به‌زودی تاوان سختی می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۱۳

بخشدار بندر امام خمینی «ره»، گفت: لزوم ارتقاء امنیت شهروندان بندر امام خمینی را به اطلاع مسئولین استانی رسانده‌ایم و به‌زودی با هنجارشکنان برخورد قاطع‌تری صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آرش قنبری ایجاد امنیت جزو وظایف اولیه و اصلی حکومت‌ها بوده و ازاین‌رو اقداماتی جدی برای افزایش ضریب امنیت به‌منظور رفاه حال شهروندان بندر امامی ملموس خواهد شد.

بخشدار بندر امام افزود: متأسفانه در بندر امام که یک شهر صنعتی و تجاری است، مانند سایر شهرهای دیگر شاهد اقداماتی از سوی افراد قانون‌گریز و هنجارشکن هستیم و ازاین‌رو جلسات متعددی را با مسئولین قضایی و انتظامی شهرستان و استان خوزستان برگزار نموده‌ایم و راهکارهای بازدارنده و پیشگیرانه در این جلسات مطرح گردید که به‌زودی با اجرایی شدن آن‌ها، فرصت حضور این افراد که مخل امنیت شهر هستند را به صفر خواهیم رساند.

نماینده عالی دولت در بندر امام در ادامه گفت: بندر امام یک شهر صنعتی و تجاری است، ازاین‌رو از مسئولین استان خواسته‌ایم که توجهی ویژه برای افزایش امنیت شهروندان داشته باشند و دستگاه قضایی نیز عزم خود را برای برخورد قاطع در چارچوب قانون عزم کرده است.

قنبری بیان داشت: ضمن اینکه طرح نگهبان محله را در دستور کار داریم، لازم است در کنار اقدامات دولت و دستگاه قضایی و امنیتی، بزرگان شهر و منطقه نیز آستین همت را بالا زده و با برچیدن برخی رسومات غلط مانند تیراندازی در مراسمات مختلف، زمینه‌ی ایجاد امنیت پایدار را فراهم نمایند.

بخشدار بندر امام از مردم این شهر خواست تا با گزارش اقدامات مشکوک به مراجع انتظامی و امنیتی، فرصت عرض اندام به مخلان امنیت شهر را از آنان سلب نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز