خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

استخر سرپوشیده شادگان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۲۸۰

استخر سرپوشیده شادگان امروز چهارشنبه ۳ بهمن، با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین شهری و استانی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شادگان، در آغاز سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان به خوزستان، استخر سرپوشیده شادگان با حضور سلطانی ‌فر، حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سعید حاجیان فرماندارشادگان، عالمی نیسی فرماندار اهواز، سعید جنامی معاون فرماندار شادگان، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و ورزشکاران به بهره برداری رسید و افتتاح گردید.

این استخر سرپوشیده با مساحت 2700 متر مربع و صرف هزینه 39 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات استانی و وزارت نفت ساخته شده است.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، همچنین پروژه دکل های روشنایی زمین چمن ورزشگاه شادگان که با هزینه 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در این شهرستان اجرا شده را افتتاح کرد.

در ادامه این مراسم، سلطانی فر از پروژه سالن بدنسازی شادگان که با اعتبار 6 میلیارد ریال در دست ساخت است، بازدید نمود و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

بازدید از سالن های ورزشی مجموعه ورزشی شهرستان شادگان، ساختمان جدید هیأت های ورزشی شهرستان با اعتبار پنج میلیارد ریال و مجموعه ورزشی توپچی شادگان (با 95 درصد پیشرفت فیزیکی)، از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان شادگان بود.

گفتنی است، سلطانی فر در بدو ورود به شهرستان شادگان با اهدای گل و قرائت فاتحه بر یادمان و آرامگاه مرحوم ملا فاضل سکرانی شاعر اهل بیت این شهرستان، به وی ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
ناصرحکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز