خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه‎گذاری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان:

بازارچه دائمی صنایع دستی اهواز ماه آینده به بهره‎برداری می‎رسد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۱۸۷

معاون سرمایه‎گذاری اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با بیان این‎که بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز به لحاظ سخت ‎افزاری تکمیل شده است و مشکلی از این بابت ندارد، از افتتاح و بهره‎برداری این بازارچه در بهمن امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احسان زارع‎اصل با بیان این‎که با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل بازارچه دائمی صنایع دستی غدیر اختصاص یافته است، افزود: عملیات تکمیلی این بازارچه هم‎اینک آغاز شده است و بهمن ‎ماه سال جاری تکمیل و بهره‎برداری خواهد رسید.

معاون سرمایه‎گذاری اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تأکید کرد: بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز در حال حاضر به لحاظ سخت‎افزاری آماده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به این‎که بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز با 40 غرفه صنایع دستی و دو گالری نمایش در مساحتی به عرصه یک‎هزار متر مربع بنا شده است، تصریح کرد: دراین بازارچه، صنعتگران صنایع دستی علاوه بر به نمایش‎گذاری و فروش آثار خود می‌توانند در حوزه آموزش صنایع دستی نیز فعالیت داشته باشند.

زارع‎‎‎اصل در پایان با بیان این‎که عملیات ساخت بازارچه صنایع دستی اهواز از سال 93 با اختصاص اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز شد، هدف از ایجاد آن را تقویت و حمایت از صنایع دستی بومی، ارتقای کیفیت بازاریابی محصولات صنایع دستی و کمک به فروش و بازاریابی صنعتگران خواند و اظهار امیدواری کرد: گشایش این بازارچه به عنوان یکی از اقدامات اساسی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه روزافزون صنایع دستی استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز