خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره بهداشت، محیط زیست، ایمنی و آتش نشانی در مجتمع پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۹۲

جشنواره ایمنی، محیط زیست و آتش نشانی (HSE) با حضور مدیریت ارشد و کارکنان شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و دیگر مدیران میانی در این مجتمع پتروشیمی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام بمناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی و همچنین هفته پدافند غیرعامل جشنواره ایمنی، محیط زیست و آتش نشانی را با حضور مدیرعامل شرکت، قائم مقام، مدیر تولید، رئیس HSE و دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت در سالن تشریفات مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار نمود.

طی این مراسم حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: می بایست همواره با هوشیاری به محیط اطراف، دقت نظر بالا، آگاهی از موضوعات فنی و عملیاتی در جهت تولید مستمر بدون حادثه گام برداریم و در کنار آن همین موضوع را فرهنگ سازی کنیم و برای جامعه پیرامون خودبه اشتراک بگذاریم.

در ادامه مدیرعامل پتروشیمی بندر امام گزارشی از کلیه اقدامات شرکت در راستای برطرف نمودن مشکلات معیشتی کارکنان ارائه نمود و در پایان یاد و خاطره درگذشتگان حادثه میترینگ پتروشیمی بندر امام را گرامی داشت.

شایان ذکر است، ۷ مهرماه بعنوان روز ایمنی و آتش نشانی و ۲۳ تا ۲۹ آبان ماه بعنوان هفته پدافند غیرعامل عنوان می شوند که بدلیل تقارن با ایام محرم، در ۲۸ آبان ماه  پتروشیمی بندر امام مراسم و جشنواره ای را با هدف تقدیر و ارج نهادن به زحمات کارشناسان و کارکنان اداره HSE برگزار نمود و طی مراسم تعدادی از کارکنان نمونه اداره  HSE  مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز