خبرگزاری کار ایران

حاجی زاده خبر داد:

افتتاح مرکز مانیتورینگ اداره کل مدیریت بحران خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۳۳

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز مانیتورینگ این اداره کل در هفته آینده، گفت: دستگاه های اجرایی اطلاعات خود را در در اسرع وقت به مرکز مانیتورینگ اداره کل مدیریت بحران استان منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده شنبه 12 آبان ماه در نشست هماهنگی افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران استان که در سالن این مرکز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: پیش از هر چیز شهادت سرباز ناجا که در درگیری شب گذشته با سارقان مسلح در اهواز روی داد، واقعاً حادثه تلخ و ناگواری بود را به خانواده این شهید و نیروی انتظامی که همپای سپاه، ارتش و اداره کل اطلاعات برای حفظ امنیت کشور در حال تلاش و فعالیت هستند تسلیت عرض می کنم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز مانیتورینگ این اداره کل مراحل پایانی خود را طی میکند، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در تکمیل و راه اندازی این مرکز زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم؛ انشاالله در هفته آینده رسماً با حضور معاون وزیر کشور و استاندار مراسم افتتاح این سالن برگزار خواهد شد.

حاجی زاده یادآور شد: استان خوزستان استان دائم البحرانی ست و مجموعه ای از بحران های متعدد در آن روی می‌دهد؛ البته در برخی مقاطع نتوانستیم تدبیر لازم را داشته باشیم و متاسفانه بحران های زیست محیطی و اجتماعی بعضاً به بحران‌های امنیتی سوق داده شدند و این برای استان خوزستان که توانسته هشت سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سر بگذارد پذیرفته نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: شعار دادن کار ساده ای است؛ اما باید دنبال عمل باشیم. استان خوزستان از این مرحله که مدیران روزمره داشته باشد گذشته است.

حاجی زاده ادامه داد: استان در بخش زیرساخت ها مشکل دارد و تغییر اقلیم و خشکسالی هم مشکلات را شدت بخشیده است، در نتیجه باید روحیه جهادی و عملگرایی را تقویت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه در این مکان تعامل مضاعف خواهیم داشت، اظهار داشت: وزیر کشور جزو وزیران موفق و توانمند دولت است و از این رو ما که در زیر مجموعه وزارت هستیم باید بستر لازم برای پیشبرد بهتر امور را فراهم کنیم.

وی در خصوص کارکرد مرکز مانیتورینگ اداره کل مدیریت بحران توضیح داد: بسیاری از مسائل و واقعیت‌های استان در همین سالن در سریع ترین زمان ممکن برای مسئولان نمایش داده خواهد شد و مدیران با اطلاع کامل قادر خواهند بود تصمیم سازی کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: تاکنون چندین دستگاه مانند آب و برق، محیط زیست، راهداری، حمل و نقل و پایانه های مرزی و هواشناسی اطلاعات خود را به سرورهای مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران استان انتقال داده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها هم از جمله همراه اول، ایرانسل، فرودگاه ها، هلال احمر، اورژانس، برق منطقه ای، توزیع برق استان و اهواز و آب و فاضلاب استان و اهواز در اسرع وقت اطلاعات خود را انتقال دهند؛ همچنین کارشناسان فناوری ارتباطات دستگاه‌ها برای دریافت و پردازش داده‌ها در محل این سالن مستقر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز