خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای با ۴۳ فقره سرقت در دزفول

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۸۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۴۳ فقره انواع سرقت در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده ضمن تشریح جزئیات دستگیری این سارق اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری 12 شهرستان دزفول حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودروی پراید سفید رنگ مشکوک شده که پس از استعلام پلاک آن مشخص شد، خودروی مذکور سرقتی است.

وی خاطر نشان کرد: بلافاصله ماموران انتظامی به سرنشین خودرو دستور ایست داده که راننده خودرو بدون توجه به ایست های مکرر پلیس اقدام به فرار کرد و ماموران در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی به سمت لاستیک خودرو کردند.

سردار عباس زاده افزود: پس از متوقف شدن وسیله نقلیه متهم اقدام به فرار به سمت زمین های کشاورزی کرده که در ادامه با تلاش ماموران طی یک تعقیب و گریز دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی یک قیچی سیم بری و 150 متر سیم برق سرقتی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده متهم به 30 فقره سرقت سیم برق و 13 فقره سرقت باتری خودرو از نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کرد، که پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مردم و حافظ جان و مال آنها است، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز