خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان خوزستان خبر داد:

محورهای شرق استان خوزستان برای تردد کامیون ها مسدود است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۹۸

رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت: محورهای شرق استان برای تردد کامیون ها مسدود است و پلیس راهور با تمام امکانات شامل گشت های خودرویی و هوایی ترافیک محورهای مرزی را کنترل می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ منصور جمشیدی با بیان اینکه علی رغم محدودیت های ترافیکی شاهد تردد روان در مرزها هستیم، اظهار داشت: در ورودی مرزها مسیر تردد خودروهای سواری، کامیون، اتوبوس و عابران پیاده به صورت جداگانه تعبیه و تفکیک شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی در مسیر تردد خودروهای حامل بار مواکب وجود دارد، تصریح کرد: تردد اتوبوس های داخل کشور و خارجی جدا شده و سواری ها تنها با مجوز امکان تردد دارند، در غیر این صورت همه خودروها باید در پارکینگ ها نگهداری شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خودروهایی که در مسیرها تردد می کنند، تنها برای خدمت رسانی به موکب ها هستند که از پیش به آنها مجوزهای لازم داده شده است.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه پلیس راهور استان خوزستان با دو دستگاه بالگرد وضعیت ترافیکی در مرزها را تحت کنترل دارد، گفت: در استان خوزستان، تمامی نیروها در ورودی شهرها در حال آماده باش و خدمت رسانی به مردم و زائران هستند؛ همچنین در ورودی ها نیز مشکلی وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه تردد اتوبوس در محور ایذه، باغملک و شهرکرد ممنوع است، تصریح کرد: رانندگان خودروهای سنگین می توانند از مسیر اهواز، اندیمشک و خرم آباد تردد کنند که رانندگان در این زمینه همراهی لازم را با راهور انجام داده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با بیان اینکه تردد انواع تاکسی و ون در خارج از شهرهای استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اعلام کرد: تردد کامیون های حامل بار نیز از محورهای غربی استان و شلمچه و چذابه، غیر از کامیون های حامل سوخت تا تاریخ 13 آبان ماه ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز