خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی؛

برگزاری دوره‌ آموزشی ویژه خانواده‌ها با همکاری ناجا و انجمن همیاران محیط زیست مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۹۶

دوره‌ آموزشی ویژه خانواده‌ها و شهروندان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با همکاری مرکز نیروی انتظامی و انجمن همیاران محیط زیست در مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در اقدامی مشترک، مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و انجمن‌ همیاران محیط زیست این شهرستان، همزمان دوره‌های آموزشی مراقبت‌های اجتماعی بدن کودکان، آشنایی با محیط زیست و روانشناسی محیط زیست را در پارک گل نرگس این شهرستان برگزار کردند.

در این همایش نسترن حاجت‌پور و آرزو سوسنی مشاوران نیروی انتظامی شهرستان به بیان مطالبی پیرامون آموزش‌های لازم و چگونگی مراقبت‌های اجتماعی بدن کودکان به مادران در جهت آگاه‌سازی آنان با آسیب‌های اجتماعی پیش رو کودکان پرداختند.

هدف از آموزش مراقبت‌های اجتماعی بدن کودکان آگاه‌سازی خانواده‌ها با مسائل و مشکلات پیش‌رو کودکان بوده تا آنان را در مقابل خطرات محافظت کنند.

در ادامه نیز آموزشیاران انجمن همیاران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با حضور در جمع خانواده‌ها و شهروندان به بیان مطالب محیط زیستی پرداختند.

الهام شهبازی کارشناس روانشناسی و آموزشیار انجمن همیاران محیط زیست به بیان جنبه‌های روانشناسی محیط زیست و اثرات مثبت داشتن محیط زیست سالم و ارتباط مستقیم آن با سلامت و شادابی افراد پرداخت.

در پایان نیز هوشنگ عالی نسب  به بیان مطالبی در جهت آشنایی خانواده‌ها با مفاهیم محیط زیست و چگونگی حفاظت از محیط زندگی خود پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز