خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در نشست با فعالان ورزشی این شرکت:

امروزه ورزش به یک اصل مهم در زندگی تبدیل شده است / عملکرد پتروشیمی بندر امام در این زمینه خوب بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۵۱

جلسه هم اندیشی کارکنان فعال و علاقه مندان عرصه ورزش شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با مدیریت ارشد این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، طی این جلسه مهندس رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم به همکاران و حاضرین جلسه اظهار داشت: امروزه ورزش به یک اصل مهم در زندگی تبدیل شده است به همین جهت می بایست فضایی را ایجاد کرد که همه کارکنان و خانواده ها استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات ورزشی را جهت نشاط و سلامت داشته باشند و همچنین کسانی هم که ورزش نمی کنند در فضای ورزشی قرار گرفته و علاقه مند به شروع آن شوند.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام افزود: پتروشیمی بندرامام تا کنون در حوزه های ورزش حرفه ای و ورزش همگانی  فعالیت های بسیاری انجام داده است و در همین راستا می بایست اهتمام به ورزش همگانی ، ساماندهی ورزش در مجتمع ، عمومی سازی ورزش برای کارکنان و خانواده ها ، شناسایی علاقه مندان ورزشی در شرکت های تابعه و ادارات ستادی را جهت ترویج ورزش در رشته های مختلف در دستور کار خود قرار دهیم.

در پایان مهندس رستمی خاطرنشان کرد: بمنظور ارتقاء و ترویج فرهنگ  ورزش برای کارکنان با بهره مندی بیشتر از امکانات موجود ورزشی و همچنین بالا بردن سطح کیفی  ورزش و امکانات رفاهی خانواده ها باید مطالعه روش های اجرایی فعالیت های ورزشی و  در صورت لزوم بازنگری در روش های اجرایی ورزشی را با جدیت انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری تمرینات و مسابقات ورزشی مستمر و مداوم بر انجام فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف و برگزاری مسابقات لیگ ورزشی در سطح شرکت ها تاکید نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز