خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

دیدار نوروزی سرپرست پتروشیمی بندر امام با رئیس آموزش و پرورش ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۰۹

دیدار نوروزی دیناروند رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر با نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام صبح امروز در محل این شرکت انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طی این دیدار، دیناروند ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت اظهار داشت: رویکرد مثبت مدیریت در صنعت و به ویژه پتروشیمی بندر امام در حوزه فرهنگی و آموزشی جای تقدیر و تشکر دارد، البته همواره حضور صنعت در هر منطقه ای نعمت ها و چالش هایی بدنبال خود دارد و در شهرستان ماهشهر هم اینگونه بوده است .

رئیس آموزش و پرورش ماهشهر ادامه داد: در بسیاری از مسائل صنعت کمک‌‌های شایانی به شهرستان و منطقه کرده است و در همین راستا می بایست همگی بر تعامل هرچه بیشتر میان صنعت پتروشیمی و آموزش و پرورش تلاش کنیم.

وی افزود: در شهرستان ماهشهر نگاه به مقوله آموزش و پرورش بسیار متفاوت است و برای مردم منطقه و حتی بیرون از منطقه توقعات بسیار زیادی بواسطه حضور صنعت ایجاد شده است و همگی انتظار دارند که شرکت های صنعتی و تولیدی بیشتر از گذشته در بحث ساخت و تجهیز زیر ساخت های آموزش و پرورش همکاری کنند، در همین راستا وظیفه همه ما نگاه ویژه به بحث فضاسازی و نوسازی مدارس است که تا به اینجا با جدیت این کار انجام پذیرفته است.

در ادامه این دیدار، نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت بسیار حساس است و اگر چه در حوزه تعلیم پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده اما در حوزه تربیت کار های گسترده ای باقی مانده است و بعلت تکثر قومیت ها و فرهنگ ها در شهرستان ماهشهر اگر حوزه تربیت مدیریت نشود دچار آسیب های اجتماعی خواهیم شد.

وی افزود: همواره شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در حوزه فرهنگی و آموزشی فعالیت‌های گسترده ای داشته است که از این فعالیت ها می توان به احداث ساختمان و تجهیز آن ها برای مدارس، حمایت از بخش آموزشی در قالب شورای راهبردی شهرستان اشاره کرد.

 نشان‌زاده خاطر نشان کرد: شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام علاوه بر فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه مسئولیت های اجتماعی هم گام های موثری مانند کاهش آلاینده ها در بخش HSE و همچنین احداث بزرگترین تصفیه خانه پساب های صنعتی برداشته است.

در پایان، سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک عید نوروز از رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر و هیئت همراه وی به منظور حضور در شرکت تشکر نمود و آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید را برای همگی خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز