خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان خبر داد:

افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری در دهدزِ ایذه

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۳۰

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: برای ساخت و راه اندازی پایگاه امداد و نجات بین شهری دهدز ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی در آیین گشایش پایگاه امداد و نجات بین شهری دهدز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که دهدز دارد و یکی از مهم ترین مبادی ورودی و حادثه خیز استان است، ضرورت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری و جاده ای را دوچندان کرد.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری هایی که شد این پایگاه با هزینه ۱۰ میلیارد ریال احداث شده و بعد از تجهیز به خودروی نجات، می تواند خدمات لازم را به مسافران ارائه دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: همچنین با وجود امکانات زیستی در این پایگاه، در صورت وقوع حادثه، مسافران و آسیب دیدگان سرپایی به صورت موقت در این پایگاه اسکان داده می شوند.

خدادادی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که با توجه به وسعت جغرافیایی استان و بروز حوادث مختلف، پایگاه های امداد و نجات را به تعداد استاندارد و با کیفیت مطلوب برسانیم تا زمان عملیات های امدادی کاهش یابد.

وی با تقدیر از تلاش های عوامل جمعیت هلال احمر استان در ساخت پایگاه های امداد و نجات، افزود: با توجه به شرایط خاص و حوادث مختلفی که درخوزستان رخ می دهد زیرساخت های لازم و کافی برای کاهش خطرپذیری در این استان وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: نگاه و رویکرد ما در برخورد با حوادث باید پیشگیرانه و کارشناسانه باشد و اگر بتوانیم با مشکلات و مسائل استان به صورت علمی و کارشناسی برخورد کنیم، می توانیم تأثیرگذاری خود را برای کاهش مخاطرات و آسیب پذیری ها افزایش دهیم.

خدادادی تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که می توان برای کاهش میزان خطرپذیری و افزاش میزان آمادگی آحاد جامعه در نظر گرفت، تاب آوری و آموزش های همگانی در جامعه است که در کنار آن ما باید ساخت و ایجاد پایگاه های امداد و نجات را نیز به سطح استاندارد برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز