خبرگزاری کار ایران

محمود دشت‌بزرگ عنوان کرد:

کاهش ۳۷۰ مگاواتی مصرف برق ناشی از تغییر ساعات اداری و همکاری صنایع در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۷۱

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با اجرای برنامه های کاهش مصرف برق در ایام پیک بار، ۳۷۰ مگاوات از تغییر ساعات اداری و همکاری صنایع در استان صرفه جویی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ در خصوص عملکرد اقدامات مدیریت مصرف و همکاری صنایع اظهار داشت: با ۶ مورد از صنایع خوزستان توافقنامه ای برای کاهش مصرف به میزان ۱۶۱ مگاوات صورت گرفت که به طور متوسط تاکنون به میزان ۱۷۰ مگاوات کاهش پیک بار داشتیم.

وی ادامه داد: نتیجه کاهش ساعت اداری و بررسی های صورت گرفته بر روی برخی فیدرهای اداری نیز نشان می دهد که به طور میانگین ۴۰ تا ۶۰ درصد بار این فیدرها کاهش داشته که نتیجه آن کاهش ۲۰۰ مگاواتی در ساعات پیک بار ظهر است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اقدامات آموزشی را یکی دیگر از فعالیت های کاهش مصرف برق دانست و افزود: سمینارهای آموزشی بهینه سازی مصرف انرژی ویژه بانوان شاغل استان، توزیع دفترچه یادداشت های با درج پیام های مدیریت مصرف و آشنایی با مزایای انرژی های تجدیدپذیر، تولید انیمیشن، استفاده از ظرفیت های شبکه اجتماعی و تعامل با رسانه ها برنامه های آموزش محور شرکت برای کاهش مصرف برق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز