خبرگزاری کار ایران

خسارت ۴۰ میلیارد ریالی تند باد به شرکت برق منطقه ای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۶۳

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: تند باد شب گذشته اهواز که سرعتی بیش از ۸۵ کیلومتر در ساعت داشت با آسیب زدن به ۷ دکل انتقال و فوق توزیع، خسارت ۴۰ میلیارد ریالی به این شرکت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ در بازدید از پست اهواز ۲ اظهار کرد: در خط دومداره حد فاصل اهواز ۲ و اهواز یک ۷ دکل دچار آسیب شده که با ارزیابی های صورت گرفته، در اسرع وقت نسبت به ترمیم و جایگزینی دکل های آسیب دیده اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به رشد بار تابستان، ادامه داد: برآورد می شود که پیک زود رس را در خرداد ماه داشته باشیم، به همین دلیل تمام تمهیدات لازم و سناریو های ارزیابی، فنی، مالی و اجرایی انجام شده تا از نظر زمانی کوتاه ترین و بهترین مسیر انتخاب و خط به حالت اولیه برگردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اضافه کرد: در کنار این خط، خط مجاور هم در اثر سقوط تعدادی از دکل ها دچار آسیب های جزئی شده که باید آن را نیز برطرف کنیم.

دشت بزرگ تصریح کرد: سقوط این دکل ها و برخورد با خطوط مجاور باعث بی برقی پست صنایع و فولاد اکسین شده بود که در کمترین زمان ممکن به حالت اولیه برگشته و برقدار شد، در حال حاضر هم هیچ خاموشی در شبکه انتقال و فوق توزیع این شرکت وجود ندارد.

وی بیان کرد: در مجموع با توجه به آسیب های این دو خط و آسیب های جزئی در حوزه ساختمانی پست ها، برآورد اولیه از خسارت حدود ۴۰ میلیارد ریالی به شبکه حکایت دارد که باید از محل منابع شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و بازسازی های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز