خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد:

اختصاص اعتبار برای تامین آب شرب روستاهای رامهرمز

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۵۹۷

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای تامین آب شرب روستاهای رامهرمز اعتباری از بودجه استانی در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حسین  حسین زاده در جلسه بررسی مشکلات و بحران آب شهرستان رامهرمز که ظهر امروز سه شنبه (12 تیرماه 1397) در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد برای بهبود وضعیت آب روستاهای رامهرمز در شورای بهداشت و سلامت و همچنین شورای برنامه ریزی استان، اعتباری تخصیص یابد تا این مناطق طی 3 ماه آینده دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در حوزه های اجتماعی است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم حوادث در سطح اجتماعی باقی بمانند و به سطوح سیاسی و امنیتی راه پیدا نکنند. 

حسین زاده با بیان اینکه عذرخواهی یکی از ابتدایی ترین کاری است که مسئولین در هنگام بروز حادثه باید انجام دهند، گفت: این امر باید از سوی مدیران استان رعایت شود.

در ادامه این نشست، معاون سیاسی خواستار نظارت ویژه دستگاه های اجرایی در بخش ابوالفارس طی 10 روز آینده شد و از شرکت آبفار خواست تا در بحث انتقال آب، کلرزنی و تانکرها اهتمام ویژه ای به خرج دهند و از وقوع مجدد آن جلوگیری کنند.

در پایان این جلسه، معاون سیاسی- اجتماعی از برگزاری جلسه با فرمانداران و با حضور مدیر کل آب و فاضلاب روستایی و رئیس مرکز بهداشت استان بمنظور هماهنگی های لازم در خصوص آب روستاها و بهداشت شهری و روستایی در روز یکشنبه آینده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز