خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در گفتگو با ایلنا:

شهرک انرژی به‌صورت تمام و کمال در شهرستان امیدیه احداث می‌شود/ مردم به شایعات توجه نکنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۲۰

نماینده مردم شهرهای ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، گفت: عده‌ای با سوء استفاده از موقعیت حقوقی خود، با دامن زدن به شایعات هدف‌دار، آرامش روانی منطقه را برهم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در خصوص برخی شایعات مبنی بر خروج بخشی از شهرک انرژی از محدوده شهرستان امیدیه، بیان داشت: عده‌ای با سوءاستفاده از تریبون‌های مختلف به دنبال بهره‌برداری‌های خاص هستند.  لذا تأکید می‌کنم که شهرک انرژی و صنایع پایین‌دستی و تکمیلی نفت و گاز در زمینی به مساحت سه هزار هکتار در حریم و محدوده شهرستان امیدیه بر اساس مصوبه دولت و بر اساس پیگیری‌های مستمری که انجام پذیرفته است احداث خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: این مصوبه‌ی دولت در حال حاضر در دست مطالعه برای مکان‌یابی  است و آنچه مورد تأکید این‌جانب و مسئولین اجرائی می‌باشد این است که در راستای توسعه متوازن منطقه، این شهرک انرژی در شهرستان امیدیه جانمائی و احداث خواهد شد. در موارد متعدد در محافل و مجالس مختلف و مصاحبه‌های مرتبط به کرار بیان گردیده که هیچ میزانی از این شهرک موردنظر در حریم و محدوده شهرستان ماهشهر واقع نخواهد شد. بنابراین اظهارات برخی افراد در جایگاه حقیقی و یا حقوقی کاملاً مردود بوده و لازم است مردم عزیز و شریف حوزه انتخابیه مطالبات خود را از مسئولین مرتبط پیگیری و پرس‌وجو کنند.

گلمرادی ادامه داد: متأسفانه امروزه عده‌ای به دنبال بهره‌برداری‌های سیاسی هستند و بحث شهرک انرژی و صنایع پایین‌دستی و تکمیلی موضوعی است که بر اساس مطالبه و پیگیری‌های مستمر این‌جانب و مساعدت دولت تحقق پیدا کرده است و در ادامه‌ی مسیر هم این وظیفه بنده و نماینده عالی دولت در سطح شهرستان یعنی فرماندار است که پیگیر آن باشیم و کسی حق بهره‌برداری سیاسی از این موضوع را ندارد.

این نماینده مجلس تصریح نمود: مسئله‌ی احداث شهرک انرژی در راستای اشتغال و توسعه شهرستان امیدیه باید با جدیت پیگیری شود. لذا توصیه می‌کنم  به‌منظور جلوگیری از اخلال در امور و همچنین جلوگیری از تشویش افکار عمومی به دلیل ارائه‌ی اطلاعات نادرست و غلط از سوی سایر ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها، این مراکز به امورات سازمانی و تکالیف ذاتی خود بپردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز