خبرگزاری کار ایران

با هدف ارائه خدمات درمان اجتماع محور انجام شد

افتتاح نخستین مرکز ترک اعتیاد بانوان در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۹۸

مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان برای اولین بار در سطح استان خوزستان با امکانات " TC" (درمان اجتماع محور) راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان امروز یکشنبه 3 تیر ماه با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.

این مرکز برای اولین بار در سطح استان خوزستان با امکانات " TC" (درمان اجتماع محور) راه اندازی شده است.

حسین لامی زاده دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز توضیح داد: افراد مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر پس از مراحل سم زدایی برای طی مراحل تی سی و حرفه آموزی به این مرکز معرفی می‌شوند.

وی افزود: همچنین امروز به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از دو کمپ ترک اعتیاد بازدید داشتیم که در جریان این بازدید مشکلات این مراکز مورد بررسی قرار گرفت و استاندار خوزستان برای حل این مشکلات دستوراتی صادر کرد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد: اقدامات  خوبی در طول سه سال اخیر در زمینه بهبود کیفیت خدمات در مراکز ترک اعتیاد استان انجام شده و در هفته های آینده نیز از برخی مراکزی که از نظر حرفه آموزی عملکرد موفقی داشته اند بازدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز