خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

ایجاد زیرساخت‌ها در کوی مهدیس اهواز در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۰۰

استاندار خوزستان گفت: کوی مهدیس اهواز نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده و پروژه های زیرساختی مانند آب، برق و فاضلاب درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از کوی مهدیس اهواز، بیان کرد: با حجم کارهای انجام شده در این منطقه امیدواریم به زودی استانداردهای یک زندگی شهری در این منطقه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه این منطقه قابلیت اسکان جمعیت بالایی دارد، گفت: این منطقه مملو از نیزار و فاضلاب بود و انشعاب های غیرمجاز آب، خطر ادغام آن با فاضلاب را ایجاد کرده بود.

شریعتی خاطر نشان کرد: باید دسترسی منطقه مهدیس به مرکز شهر و سایر نقاط فراهم شود تا مردم با رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری در این منطقه اقدام کنند.

استاندار خوزستان حجم سرمایه گذاری شرکت آبفا اهواز در این منطقه را 500 میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: شهرداری اهواز نیز در بحث سکونتگاهی در یکسال گذشته 270 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه ها باید با هماهنگی هم اقدام کنند یادآور شد: اداره کل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان نیز تاکنون سه مدرسه در این منطقه ساخته است.

پس از جدایی شهرستان کارون از اهواز در ابتدا پل ششم به عنوان مرز دو شهرستان تعیین شد، اما پس از درخواست استانداری خوزستان قرار بود مرز این 2 شهرستان تغییر کند و خیابان جنت به عنوان مرز تعیین شود که در این صورت بخشی از کوی مهدیس و مجتمع بنکداران در حوزه شهرستان کارون قرار می گرفت. تعیین نشدن مرز اهواز و کارون در این سال ها مورد اختلاف بوده و منتظر ابلاغ اصلاحیه از سوی وزارت کشور هستند که این امر تاکنون انجام نشده است.

براساس مصوبه هیات دولت و طرح جامع اهواز، کوی مهدیس اهواز پس از سال‌ها بلاتکلیفی سال گذشته به کلانشهر اهواز واگذار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز