خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شادگان خبر داد:

اجرای ۲۵ برنامه فرهنگی به مناسبت سوم خرداد در شادگان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۷۱

معاون فرماندار شهرستان شادگان گفت: گردهمایی رزمندگان و اجرای ۲۵ برنامه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شادگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شادگان، نعمت اله آلبوغبیش در جلسه کارگروه فرهنگی شهرستان از برگزاری یادواره شهدا و گردهمایی رزمندگان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: به این مناسبت ۲۵ برنامه متنوع فرهنگی در سطح شهرها و بخش های تابعه اجرا خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت سالروز آزاد سازی خرمشهر و لزوم انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان افزود: سوم خرداد یکی از مهمترین و بارزترین روزهای انقلاب اسلامی است.

وی از برگزاری یادواره شهدا، گردهمایی رزمندگان،  نشست‌ های بصیرتی و خاطره گویی، دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، اعزام اردو به شلمچه،  مسابقات ورزشی، توزیع سبد ارزاق و وسایل ورزشی، ویزیت رایگان مراکز بهداشتی شهری در روز سوم خرداد، افتتاح سه باب خانه عالم و صبحگاه مشترک بعنوان مهمترین برنامه های اجرایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر یاد کرد که توسط اعضای کارگروه فرهنگی شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج شادگان اجرا می شود.

آلبوغبیش در ادامه راه اندازی ایستگاه های صلواتی بعد از اذان مغرب،  نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس ، ارسال پیامک، نصب بنر اطلاع رسانی، جام فوتسال بنام سوم خرداد و محفل انس با قرآن را بعنوان دیگر برنامه های کارگروه فرهنگی شهرستان نام برد که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار و اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/
ناصرحکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز