خبرگزاری کار ایران

همایش تبیین رویکرد های جمعیتی و ازدواج جوانان در ایذه برگزار شد+تصاویر

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۷۲۹

به همت مرکز بهداشت و درمان شهرستان ایذه همایش تبیین رویکرد های جمعیتی و ازدواج جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، همایش تبیین رویکردهای جمعیتی و ازدواج جوانان در سالن‌ اجتماعات دانشگاه پیام نور و با حضور نعمت الله مقصودی ریاست مرکز بهداشت و درمان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سخنور و  نجمه احمدی برگزار شد.

نعمت مقصودی در این خصوص اظهار کرد: تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش مهارت‌ های فرزندپروری و تاکید بر آموزش مهارت‌‌های زندگی و ارتباطی و ارائه خدمات مشاوره‌ای بر مبنای فرهنگ و ارزش های اسلامی – ایرانی از سیاست‌های ابلاغی جمعیت رهبر انقلاب است.

وی رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج‌‌های جوان و توانمندسازی آنان در تأمین هزینه‌‌های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد را یکی از سیاست‌‌های ابلاغی و کارآمد در افزایش جمعیت عنوان کرد.

مقصودی تصریح کرد: افزایش آگاهی جامعه درباره اهمیت فرزندآوریِ سالم و اجتناب از تک فرزندی و همچنین مشاوره برای کاهش میانگین فاصله زمانی بین ازدواج و فرزند اول و دوم، از  رویکردهای وزارت بهداشت در تبیین سیاست‌های کلی جمعیت است.

رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد وزارت بهداشت در افزایش جمعیت، مراقبان سلامت و بهورزان مستقر در مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌‌های بهداشت با مشاوره برای کاهش میانگین فاصله زمانی بین فرزندان و تدوین بسته‌‌های آموزشی برای ارتقای آگاهی خانوارها نقش مهمی در تبیین سیاست‌‌های کلی جمعیت را ایفا می‌کنند.

مقصودی در پایان تلاش همه‌جانبه همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها در راستای اجرای رهنمود های رهبر انقلاب در تبیین سیاست‌های کلی جمعیت  را موثر دانست.

همایش تبیین رویکرد های جمعیتی و ازدواج جوانان در ایذه برگزار شد+تصاویرهمایش تبیین رویکرد های جمعیتی و ازدواج جوانان در ایذه برگزار شد+تصاویرهمایش تبیین رویکرد های جمعیتی و ازدواج جوانان در ایذه برگزار شد+تصاویر

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز