خبرگزاری کار ایران

نگار افشین مطرح کرد:

رتبه دوم ورزش بانوان خوزستان در ارزیابی عملکرد کشوری

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۷۲۲

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: پس از ارزیابی عملکرد ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور توسط وزارت، خوزستان برای اولین بار رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نگار افشین اظهار کرد: پس از ارزیابی عملکرد ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور توسط وزارت، خوزستان پس از آذربایجان‌ غربی مقام دوم را به دست آورد و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با بیان این‌که این افتخار برای ورزش بانوان خوزستان برای اولین بار است که به دست آمده، گفت: سال گذشته خوزستان در رده شانزدهم قرار گرفت و خوشبختانه با اقدامات و حمایت‌‌های صورت گرفته از ورزش بانوان، جهش بسیار خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: حضور بانوان در مسابقات کشوری و میادین بین‌المللی، مدال‌‌های کسب شده و اعتباراتی که برای بخش بانوان جذب شده، از جمله آیتم‌ های مورد ارزیابی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: این مهم به واسطه زحمات تمام هیات‌‌های استانی و شهرستانی و همچین ادارات ورزش و جوانان شهرستا‌ن‌ها به دست آمد. همچنین جا دارد از نگاه مثبت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به ورزش بانوان تشکر ویژه‌ داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز