خبرگزاری کار ایران

به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی 40 سالن ورزشی خوزستان بازسازی و به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۳۳

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی 40 سالن ورزشی خوزستان با تجهیزات ورزشی خوزستان با تجهیزات و تولیدات ایرانی بازسازی و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در جلسه شورای اداری ورزش استان، اظهار داشت: با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نام گذاری هر سال با عناوین مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی، به نقش مردم، متولیان امر و دستگاه ها در راستای تحقق اهداف شعار سال پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: به منظور حمایت از کالای داخلی و تولیدات ایرانی خرید اقلام ورزشی برای اداره کل ورزش وجوانان خوزستان و هیئت های ورزشی با اولویت کالای ایرانی است.

وی ادامه داد : همچنین قرار است به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی 40 زمین چمن مصنوعی با تولیدات داخلی در استان خوزستان افتتاح گردد که این نشان می دهد در ضمینه تولید کفپوش و چمن های مصنوعی در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور رخ داده و مسئولان ورزش خوزستان می توانند همواره برای تجهیز سالن ها و زمین های ورزشی از کفپوش و چمن مصنوعی ساخت ایران استفاده خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز همچنان که در گذشته نیز همواره از تولیدکنندگان داخلی برای تامین تجهیزات و کالاهای ورزشی استفاده نموده است در راستای تحقق شعار رهبری در این حوزه تمامی کالاهای ورزشی مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی تامین خواهد نمود.

افشین حیدری افزود: پروژه های شاخصی داریم که در بهار چهلم انقلاب اسلامی ایران افتتاح خواهند شد و باید بگویم برخی پروژه هایی که سال ها به دلیل عدم وجود اعتبار متوقف بودند، با حمایت وزیر ورزش و همچنین استاندار خوزستان مجددا راه اندازی شدند و در بخشی از این پروژه ها حدود 10 استخر نیمه کاره اماده خدمات رسانی به مردم خوزستان خواهند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امروزه دشمن پروژه ای را برعلیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده که پروژه ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه ما است اما ما در ابعاد علمی و حوزه تخصصی ما یعنی ورزش؛ پس از انقلاب ملت ایران اقدامات شایسته ای را به ثمر رسانده اند که بنده با افتخار اعلام می کنم امروز پیشرفت جمعیت ورزشکار ما و حتی ابنیه ورزشی ما نسبت به سال های قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

افشین حیدری در پایان خطاب به حاضران در جلسه اظهار کرد: قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی دارد ولی کیفیت کار به شما دوستان برمی گردد و همگی باید فرصت را غنیمت بشماریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز