خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

توسعه زیرساخت ورزش قهرمانی خوزستان مورد توجه است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۸۶

استاندار خوزستان در اندیمشک گفت: توسعه زیرساخت های ورزش قهرمانی و بهبود شرایط موجود در این استان مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در بازدید از خانه کُشتی در دست ساخت اندیمشک افزود: به منظور کمک به ورزش وزنه برداری و برگزاری مسابقات جام دهه مبارک فجر احداث سایت وزنه برداری در مرکز خوزستان برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: برای ورزش سوارکاری نیز یک طرح ملی در اهواز هدفگذاری شده است که این طرح ها در راستای تقویت ورزش قهرمانی استان و کمک به ورزش خوزستان انجام می شوند.

وی اندیمشک را قطب ورزش کشتی کشور معرفی کرد و گفت: احداث خانه کشتی اندیمشک فرصتی برای میزبانی تیم کشتی ملی است.

شریعتی گفت: این طرح باید از تمام امکانات مناسب و استاندارد برخوردار باشد تا به عنوان یک امتیاز در استان خوزستان برای میزبانی مسابقات ملی مورد استفاده قرار گیرد.

خانه کشتی اندیمشک در زمینی به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع و با اعتباری بالع بر 100 میلیارد ریال در دست ساخت است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در بازدید از واحد های تولیدی و صنعتی اندیمشک، تحقق فرصت های شغلی را منوط به فعال شدن طرح های صنعتی و تولیدی دانست.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و بخش خصوصی نیز می تواند گامی برای تولید، اشتغال و رونق اقتصادی باشد.

کارخانه آریا استیل الوند اولین کارخانه تولید پنل بتن سبک خاورمیانه مورد بازدید استاندار خوزستان، مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان، مدیرکل صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

همچنین استاندار خوزستان از طرح تولید نیتروژن با سرمایه گذاری بالغ بر 155 میلیارد ریال، کارخانه جواهر دریای پارس تولید بلوک سبک با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال، کارخانه بزرگ گلوکزان تولید قند فروکتوز و چند محصول دیگر از ذرت با سرمایه گذاری هزار و 200 میلیارد ریال، محل جدید شرکت بوتان گاز با اعتبار بیش از 64 میلیارد ریال، کارخانه تولید سنگ آهن و چندن طرح صنعتی و تولیدی دیگر بازدید و مشکلات این طرح ها را بررسی کرد.

همچنین ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان اندیمشک در آئینی با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز