خبرگزاری کار ایران

انتخابات پارلمانی عراق؛

عراقی ها در شهرهای اهواز و شوش پای صندوق های رأی رفتند/ بازدید استاندار خوزستان از روند رأی گیری پارلمان عراق

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۸۲

انتخابات پارلمانی کشور عراق در شهرهای اهواز و شوش برای رای دهی شهروندان عراقی مقیم در خوزستان در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز پنجشنبه ٢٠ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات مجلس عراق در اهواز، گفت: انتخابات مجلس عراق علاوه بر داخل کشور عراق در ۱۴ کشور سه روز جلوتر از عراق و در جمهوری اسلامی ایران و ۱۵ استان کشور از جمله خوزستان در دو شهر اهواز و شوش و 10 شعبه رای گیری صورت می‌گیرد.

استاندار خوزستان افزود: استان خوزستان بزرگترین حوزه انتخابیه در بین ده استان است و تمام اقدامات لازم جهت برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری با تقسیم کار بین نمایندگان کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق و دستگاه های دولتی در استان خوزستان کار انتخابات به خوبی پیش می رود.

شریعتی تصریح کرد: کلیه مراحل اجرایی انتخابات برعهده کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق صورت می‌گیرد و ما هیچ گونه دخالتی در این امر نداریم و امر پشتیبانی، برقراری نظم و امنیت، تدارک مکانهای برگزاری انتخابات و ملزومات مورد نیاز رفع مشکالات احتمالی و سایر موارد با دستگاه‌های دولتی است که خوشبختانه همه در این امر مشارکت داشتند.

تعداد واجدین شرایط رای اتباع عراقی مقیم و همچنین دارای گذرنامه با روادید معتبر بیش از ده هزار نفر برآورد شده است.

اتباع عراقی هنگام مراجعه برای رای دهی یک از مدارک لازم را مانند کارت هویت صادره از وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران، دفترچه اقامت و پناهندگی، گذرنامه دارای روادید مدت دار و برگ تردد را همراه داشته باشند.

انتخابات عراق در ۱۴ کشور در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه و در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در عراق برگزار می‌شود.

عراقی ها در شهرهای اهواز و شوش پای صندوق های رأی رفتند/ بازدید استاندار خوزستان از روند رأی گیری پارلمان عراقعراقی ها در شهرهای اهواز و شوش پای صندوق های رأی رفتند/ بازدید استاندار خوزستان از روند رأی گیری پارلمان عراق

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز