خبرگزاری کار ایران

نگاه ویژه شبکه پرس تی وی به «انتخابات عراق»

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۰۰۴

در آستانه برگزاری انتخابات عراق در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه، اتاق خبر شبکه پرس تی وی دو ویژه برنامه یک ساعته تهیه کرده و روی آنتن این شبکه می‌برد.

به گزارش ایلنا، این دو ویژه برنامه شامل دو بخش استودیوی بغداد و استودیوی تهران است که هر کدام ۳۰ دقیقه وقت به خود اختصاص خواهد داد.

بخش اول این ویژه برنامه‌ها که از دفتر بغداد پخش می‌شود شامل مصاحبه با شخصیت‌های سیاسی عراق، مصاحبه مردمی و معرفی احزاب شرکت کننده است. در بخش استودیوی تهران نیز گفت‌و‌گوهای تحلیلی پیرامون آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته پیرامون گرایش‌های موجود در این دوره از انتخابات انجام خواهد شد.

 حضور سعد المطلبی کار‌شناس مسایل سیاسی عراق در گفت‌و‌گوی زنده استودیوی بغداد و پخش گفت‌و‌گوی ضبط شده با موفق الربیعی سیاست‌مدار و وزیر سابق امنیت ملی عراق از جمله آیتم‌های ویژه برنامه انتخابات عراق است.

اتاق خبر شبکه پرس تی وی در روز برگزاری انتخابات عراق نیز به طور کامل این رویداد را تحت پوشش خبری قرار خواهد داد. در این زمینه ۱۲ ارتباط زنده تصویری با عراق پیرامون برگزاری این انتخابات و مشارکت مردم روی آنتن خواهد رفت که از ساعت ۸ صبح ۲۲ اردیبهشت تا پایان زمان رای گیری ادامه خواهد داشت.

ویژه برنامه‌های «انتخابات عراق» چهارشنبه و پنجشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲: ۰۰ به وقت تهران به مدت یک ساعت از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز