خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

پیشرفت‌های کشور مدیون حضور جوانان است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۰۵۰

استاندار خوزستان گفت: پیشرفت های کشور با حضور و مداخله سازنده جوانان و حرکت های نوآورانه آنها صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در آیین تجلیل از جوانان فعال هلال احمر خوزستان به مناسبت هفته صلیب سرخ و هلال احمر در سالن سینما هلال اهواز، اظهار کرد: با ایستادگی جوانان بود که خوزستان در برابر دژخیمان و متجاوزان بعثی ایستاد.

استاندار  خوزستان با بیان اینکه جنگ تحمیلی تنها جنگ در طول ۱۰۰ سال اخیر بود که حتی یک وجب از خاک ایران از دست نرفت، یادآور شد: جوانان امروز در این امور دست کمی از جوانان دیروز ندارند و جوان قادر است نقشی تعیین کننده در آینده کشورش ایفا کند.

وی بیان کرد: برای جوانان دیروز شرایط به گونه ای رقم خورد که فضا برای آنها مهیا باشد اما جوانان امروز باید تلاش کرده و مسیر را برای خود هموار کنند.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه باید شرایط را برای جوانان مهیا کنیم تا این مسیر طی شود، بیان کرد: جوانان امروز هم در زمان های مختلف سهم خود را در شرایط مختلف از جمله انتخابات، انرژی هسته ای و پیشرفت های پزشکی ایفا کردند؛ این جوانان هستند که نقش تعیین کننده را در تعیین سرنوشت کشور به دست می گیرند.

شریعتی تصریح کرد: سعی کنیم در خوزستان به جوانان توجه ویژه داشته باشیم و تلاش کنیم که از جوانان در امور اداری بهره لازم را ببریم، اگرچه با آن چیزی که اعتقاد دارم فاصله زیادی داریم.

وی تاکید کرد: تلاش زیادی باید صورت بگیرد تا اعتماد لازم به جوانان ایجاد شود و  پیشرفت های کشور با حضور و مداخله سازنده جوانان و حرکت های نوآورانه آنها صورت گرفته است.

شریعتی اضافه کرد: انتظار دارم مدیران توجه ویژه ای به این امر داشته باشند و فضا و شرایط لازم را برای حضور جوانان ایجاد کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: هلال‌احمر در موارد ضروری و آموزشی نقشی بی بدیل و بسیار ارزنده داشته است و پویایی هلال احمر به جوانان آن است اگرچه سایر حوزه های آن ارزشمند هستند.

وی ادامه داد: این سازمان جوانان است که نقش محوری را ایفا می کند و در موارد مختلف جز نخستین نهادهایی است که به کمک می آید.

شریعتی یادآور شد: خدمات و اقدامات هلال احمر در مناطق روستایی و حاشیه نشین بر کسی پوشیده نیست و تقویت سازمان جوانان به برنامه محور شدن آنها در ادارت امور در آینده کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز